Kalas och lite ångest

Idag har vi firat min kära lillebror som inte är allt för liten längre. 20 år och hela livet framför sig. Inte för att jag själv är allt för gammal men minns själv när jag fyllde 20 och hur stort det kändes. I sommar fyller jag 25 och kan ärligt säga att jag har en liten bit av ångest som gnager i mig. Men bara att acceptera att jag sen är närmare 30 ;)



Min stiliga bror♥


En annan sak som gror lite ångest i mig är att jag ikväll accepterade Adrian till sitt nya dagis. Så i augusti kommer han att börja på dagiset här ute i vårat område. Och det är klart att det är BRA men ändå får jag ångest då han trivs så bra. Men varje dag när vi åkte förbi hans nya dagis så säger han med sn kvittrande röst Däär jag gåå! Härliga skrutt, så det är klart att det kommer att gå kanon bra. Har även vart på gården och lekt och den fick klart godkänt av Adrian. :)



Kommentarer
Sandra o Melwin

Klart det kommer gå kanon! Skönt att ha ett dagis närmare hemmet. =)

Hoppas ni mår bra.

2012-05-04 @ 05:13:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0