Kalas helg

Vi har haft en underbar helg som vi delat med vänner och familj.

Fredagen och helgen firade vi in genom att åka hem till Adrians farmor. Där grillade vi gott och hade det riktigt trevligt.

Lördagen började med att mina favorit killar hade handlat och gjort i ordning en riktig helgfrukost åt oss. Satt och åt länge och hade det gött. Åkte sen in till stan där vi åt lunch nere på matmarknaden som var. Anderas var modig och provade en känguru hamburgare och jag tog ett lite säkrare kort och åt en spansk kyckling paella som var otroligt god. Tyckte Adrian också som istället åt upp min mat ;) Var även motorcykelkortege som vi tittade på och hälsade på Adrians farfar och Nina som åkte med. Spännande att se alla motorcyklar tyckte Adrian.




Adrian var snygg i sin nya frisyr. Men den varade inte länge då den bara var fin med vax i håret och sådär att en treåring ska ha vax i håret varje dag. Så nu kör han på snaggat. Skönt under sommaren.

På lördagskvällen åkte jag och Adrian på 20 års fest då min bror fyllt år. Adrian var hos sin syster för 25 års fest. Adrian var en riktig partyprisse och vi hade det riktigt skoj och trevligt. Blev en sen kväll och Adrian stupade i säng 22.30.

Söndagen startade tidigt i vanlig ordning och vi slappade i soffan ett bra tag. Gick över till Mikaela och Pontus där vi blev bjudna på lunch en snabb lunch. Efter det var det 3års kalas för hela slanten för Moa. Jätte trevligt och skoj var det för oss alla.

När vi kom hem på kvällen stupade Adrian i soffan. Trött och nöjd efter en fantastisk helg.

Jag och min partyprisse på väg på festligheter!


Kommentarer
Nadja

Ah va cool frisyr! Vilken snygging!! :-)

2012-05-07 @ 14:13:06
URL: http://sweetladysoul.se
Malin

Han var så fin i nya frisyren! :)



Kram!

2012-05-07 @ 15:45:23
URL: http://andthroughitall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0