Soliga söndag

Haft en härlig dag där vi samlat massor med frisk luft och solsken. Jag och Adrian åkte ut till min pappa och Mia. Där tog vi en promenad till lekparken och sen ner till bryggan. Vi blev lite frusna och gick tillbaka hem till dem. Där gick vi ner till stranden och tände grillen och grillade korv. Ljuvligt. Sen myste jag och Adrian framför Pettson och Findus innan vi fick ork för att åka hem. Jag har även jobbat 4 timmar nu på kvällen. Så Adrian och Andreas fick avsluta kvällen tillsammans. Sen är det jag och Adrian ensamma i 4 dagar. Men ska försöka få över min lilla mormor hit ;)

Nu avslutar vi veckan med lite överblivet godis och tv tittande.

https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-2/322017/images/2012/pic_193501818.jpg" class="image">



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0