Pussel igen!

Då var vi tillbaka till vardagspusslet! Igår sålde vi min bli, lite snabbare en väntat. Jag jobbar kväll, Adrian börjar dagis 9, Andreas började 06.30 och jag behöver vara hemma och plugga. Eftersom vi inte fått ny dagisplats så ligger dagiset långt från oss. Så åka buss 15 min för att sen gå en bra bit från bussen var inte så lockande. Men som tur kunde bonusmormor köra Adrian till dagis innan hon började jobba. Sen blir det bussen till jobbet för mig så får killarna hämta mig när jag slutar. Mycket planering. Men får hoppas på att vi hittar en ny bil snarast!

Solen strålar idag och är 7 grader varm. Lite annat från igår då det låg snö på marken! Men jag ska sitta insjunken i psykologi boken nu tills jag börjar jobba! Så inget njuta av väder här inte.

Hoppas ni får en härlig tisdag!



Kommentarer
Nadja

Åh så jobbigt, hoppas en ny bil inhandlas :D

2012-03-21 @ 13:10:24
URL: http://www.sweetladysoul.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0