Mitt i veckan!

Just nu går dagarna i rusande fart och dygnets timmar räcker inte riktigt till. Men vi gör det bästa av tiden och får njuta extra mycket av semestern i sommar som jag kommer vara väl värd! Idag har jag ledig dag, men dagen spenderas i soffan med psykologiboken. Just nu håller jag på att skriva en uppsats om ätstörningar. Riktigt intre sant och läskigt att läsa om. Så då vet ni vad jag gör idag! Vad ska du göra idag?

I eftermiddag ska vi och titta på en bil. En blå bil så Adrian tyckte absolut att mamma skulle ha den då den var blå. (Favorit färgen hos lilleman!) Så nu hoppas vi att den är the one!


Fina blommor att njuta av mitt i stressen. Fick dem av mina fina arbetskamrater i fredags.



Kommentarer
Nadja

Ta hand om dig gumman <3 kram

2012-03-28 @ 11:12:33
URL: http://sweetladysoul.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0