Badhuset och fredagsmys

Nu sitter vi på bussen hem. Adrian sover gott i vagnen efter några timmars bus i badhuset. Han blir modigare och modigare i vattnet, så kul att se. Men skönt att han har respekt och är försiktig. I badhuset träffade vi även på Angelina och Noak.

Nu i kväll kommer Malin med familj över för lite fredagsmys. Så det ska bli trevligt och Adrian tjatar redan om Moa. Men nät jag säger att Moa måste också få leka och låna hans leksaker är hem inte lika nöjd. Sp får fortsätta förklara och prata om det. Den härliga perioden mitt, mitt, mitt är just nu i sitt esse! ;)

Hoppas ni har en härlig fredag! Kram



Kommentarer
Nadja

Men åh var ni oxå med! ledsen Hoppas ni får underbart ikväll, önskar vi kunde mysa med er. Kram

2012-03-16 @ 14:48:01
URL: http://www.sweetladysoul.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0