Vi kunde inte låta bli

Jag och Andreas åkte på en tur till Vingåker idag. Adrian ville åka till morfar och Mia och leka så det passade bra. Vi kom hem med lite smått och gott bland annat första plagget till pyret♥
 
Vi kunde inte låta bli när vi såg denna söta overall i storlek 50 från lundmyr.
På rumpan vid hjärtat står det älskling i svart brodyr(syns knappt på bilden)
 
Adrian fick även han några nya plagg
Även Adrian fick ett plagg från Lundmyr(bild längst ner)
 
Andreas hittade lite fynd till sig själv men jag blev utan. Hittade inget som föll mig i smaken sen så är det svårt nu när man håller på att svälla ;-) Men lite till hemmet kom vi hem med. Bland annat en matta till sovrummet. Och nu har jag även tagit bilder där inne som snart dyker upp även om det inte är helt färdigt än.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0