Denna trötthet!

Den slår ut mig helt just nu! Ni kan inte ana hur trött och förvirrad jag vart hela dagen. Nästan så man blir lite rädd för sig själv ibland. Men idag var det sista morgonen som jag behövde ställa klockan för att rusa iväg till jobb och dagis(avslutar med kväll imorgon) innan semestern. Den här semestern kommer riktigt lägligt!
En liten antydan till att pyret i magen växer (här i vecka 13)

Jag dagdrömmer om framtiden och den kommande tiden otroligt mycket just nu. Den här gången vet man vad som väntar i slutet av resan och kan inte låta bli att drömma om just famtiden. Då får jag ofta påminna mig själv om att leva idag, framtiden är ovis och man vet aldrig vilka vändningar den kan få. Men jag hoppas med hela mitt hjärta att vi i vinter får välkomna världens finaste julklapp till världen♥ frisk och kry.


Kommentarer
Faster

Så fin!! <3

2012-06-14 @ 22:10:46
Marie

Åh va fint!

2012-06-16 @ 10:10:30
URL: http://mamafeelings.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0