Veckorna rusar på

Helgen rusade förbi i en väldans fart. Men blir så när man har en massa skoj för sig hela dagarna. Men nu var måndagen och vardagen här igen! Adrian hade första dagen på dagis efter sitt sommarlov och det är ett annat dagis han får vara på nu i två veckor. Han var inte allt för glad när jag lämnade honom men han bet ihop och höll tårarna inne. Det fick jag också göra, fy så blödig jag är nu som gravid. Så ringde Andreas och fällde några tårar innan jag åkte vidare till jobbet. Men det var en väldigt glad kille jag hämtade som haft massa skoj för sig hela dagen. Så det känns otroligt bra i hjärtat och det tvivlade jag inte på. Det känndes ändå riktigt bra att lämna honom då personalen var bra och förskolan kändes också bra. Så det kommet nog bli toppen bra de här veckorna.
 
Annars är jag ganska upptagen med att planera inför helgen som kommer. Den är någon *host host* som fyller 25 år på onsdag och det ska självklart firas på lördag. Men det blir bara att fira med familjen, Jag, ryggen och magen orkar inte med mer en så känns det som just nu. Men det kommer nog bli kalas bra. Måste bara bestämma mig för vad jag ska göra för tårta. Vill att det ska vara lätt och gärna att man kan förbereda i förväg då det även kommer bjudas på lättare lunch. Så blir att leta runt lite ikväll efter recept.
 
Nej nu ska jag försöka få liv i Adrian som somnade i bilen efter dagis. Det tar på krafterna att busa av sig där.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0