Sega

Den enda som har energi här hemma idag är Andreas. Jag är helt slut och skulle behöva sova bort en hel dag känns det som. Adrian är inte helt pigg han heller och ligger brevid mig här i soffan och sover. Tråkigt väder är det också så inte ger det mer energi. Blir en riktigt lugn dag då jag känner att det behövs.
 
Ikväll åker jag och mamma iväg på bilbingo igen och denna gång hoppas vi på att vinna något i alla fall. Ganska mysigt att åka iväg sådär över ett par timmar med bara mamma och vi får roa oss. Lite kvalitetstid mellan bingospelen. Så det ser jag fram emot. Kanske det kan ge mig lite mer energi för veckan.


Kommentarer
Nadja

Hoppas du får lite energi snart vännen, kram <3

2012-07-10 @ 23:16:07
URL: http://sweetladysoul.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0