Kvällsro

Sitter i soffan och kvällsfikar thé och smörgås. Adrian sover gott uppe i sin säng, precis som det ska vara. Men så skoj han haft det hos morfar och Mia, badat hela dagen idag då de haft tur med strålande sol. Dock slutade dagen inte lika bra för vår lilla stjärna. Han hade fått två djupa stickor i foten som gjorde ont, han gick bara på tårna. Tydligen fick bara farmor ta ut dem så var bara att åka dit. Men efter en panikslagen Adrian fick vi ge upp och stickorna är kvar. Får försöka igen imorgon.
 
Imorgon väntar en ledig dag för mig och Adrian. Får se vad vi ska hitta på då. Kanske en tur till parken zoo om vädret tillåter. Imorgon kväll sen ska jag och se Kent spela i Sundbyholm. Ska bli riktigt kul att gå på, kan inte bli så mycket bättre med Kent, sommar och Sundbyholm! Ska bara lyckas hitta något i garderoben som passar...
 
Nej avslutar dagen med en suddig bild på min solstråle♥
 


Kommentarer
Prev

Ett tips som jag fick från en vårdcentral. Lägg blöta omslag med alcol sprit eller klorhex detta ska tydlighet dra ut stickor lite. Kanske blir lättare och få ut dom då kanske! :)

2012-07-19 @ 23:24:23
Sandra o Melwin

Vi ska också dit idag. Kanske vi möts där. :)

2012-07-20 @ 08:43:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0