Birka Paradise 1/7

Vi är hemma efter ett underbart dygn på Birka Paradise. Vi har haft det helt perfekt! Fint väder, god mat, alkoholfria drinkar, massa spel på banditer, skratt, bus och bara det att få göra Adrian så glad och upprymd. Var ett riktigt äventyr att få åka stor båt och i bilen hem så ville han åka mer stor båt. Så det kommer vi absolut att göra igen!
 
Underbar vy igår kväll
 
Jag och min lilla kärlek♥
 
Mina två favoriter♥
 
Bara några av alla bilder som togs under kryssningen (vilket blev några stycken). Imorgon ska jag försöka dela med mig av några fler bilder från kryssningen. Kan rekomendera er med barn att åka på kryssning nu under sommaren. Var helt perfekt, mycket aktiviteter och underhållning för barnen. Nu var Adrian lite liten och kunde inte vara med på allt men vi är riktigt nöjda i alla fall. Åkte en söndag och det var bara barnfamiljer och pensionärer som åkte, annars kan det ju vara lite väl mycket festligheter på kryssningar. Men var en bra dag att åka på och det är en riktigt fin båt också.
 
Nu segar vi ner oss i soffa (riktigt seg efter dygnet) och gottar i oss lite av allt de godis som vi fick med oss hem. ;)


Kommentarer
Marie Heikkilä

Låter som ett jätte härligt dygn ni haft!
Vi älskar att åka på kryssningar med barnen!
Åkte (2010) på en 36 h kryssning till Helsingfors med Silja Line. En helt klart barnvänlig båt. Stort lekrum för barnen. Morgonjympa med Mumin och Lilla My! Hade en jätte nöjd Vilja (Meja var bara 6 mån då) med oss hem sen =)
Nu planerar vi kryssning med mina syskon och deras barn! Ska bli härligt =) Kram!

2012-07-03 @ 02:40:33
URL: http://mamafeelings.blogg.se/
Malin

Åh så mysigt det ser ut, och du är ju så vacker vännen! Vi blev inspirerade av er och har kollat kryssningar här nu ikväll, men det verkar inte funka att boka söndagar, fullbokat kanske! Och sidan krånglar, så vi får boka en annan dag. Men iväg ska vi :)

Kram

2012-07-03 @ 22:10:52
URL: http://andthroughitall.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0