Kurering pågår

Adrian är tagen utav hög feber. Han har legat i soffan hela morgonen och förmiddagen. Tittat på film och barntv och småblundar mellan varven. Men hoppas på att han snart ska somna en stund för sin egen skull, man vet själv att det är bästa botemedlet när man är sjuk. Nu har jag fått i honom en flaska välling och lurade ner alvedon där då så slipper vi bråka. Lättlurade lilla skrutt ;-)

Ute faller snön och när Adrian är frisk igen så blir det en massa lek ute i snön har jag lovat. Imorgon blir vi också hemma och kurerar. Så nästa gång jag jobbat är fredag nästa vecka. Skönt med en paus från jobbet. Hade långledigt och sen tog några semesterdagar på det. Så då ska det börjas med garderoben och så väntar en tripp till Stockholm. Blir nog en kanon vecka!

Nu ska jag ta hand om mitt lilla hjärta! Hoppas ni har en härlig torsdag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0