God Morgon

Jag och Adrian startade morgonen redan 6.30 här hemma, inte så konstigt när han sov mellam 16-17.30 igår eftermiddag. Utslagen av feber stackarn. Men idag mår han mycket bättre, så nu hoppas vi att febern håller sig borta.

Har precis ätit en god frukost här hemma. Ska försöka vara lite hälsosammare och utesluta godis. Har vart så onyttig och en riktig gottigris för länge nu. Så ska jag börja promenera mer, förut rörde jag på mig så mycket i vardagen. Men nu åker jag bil till dagis och jobb och förlorar då mycket av det som jag rörde på mig innan vi flyttade.


Min smarriga och osötade frukost.

Nu ska jag ta mig en dusch och komma igång inför dagen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0