Ett litet hej.

Tittade mest bara in här för att säga hej! Idag har vi inte gjort någonting känns det som, eller inte jag i alla fall. Imorgon blir det andra bullar, Adrian är bättre så får se om vi kanske åker en tur till Tuna Park eller något för att spana runt. Vill att han ska ta det ganska lungt imorgon också då han vart dålig ett tag. Men man blir inte piggare av att bara vara hemma och uggla.

Maten står färdig på spisen, köttfärssoppa. Andreas och Adrian har åkt hem till Adrians farmor för att låna deras Wii. Blev helt såld igår när jag var hemma hos mamma och spelade/dansade. Så ikväll ska jag spela/träna framför tv´n.

Ett litet hej som sagt. Hoppas er dag vart bra. Nu ska jag tända lite ljus här hemma. Ser ni så fin blomma(ros) och kruka jag köpte igår. Har nog 100 krukor men ändå köper jag alltid nya när jag köper nya blommor. Finns så mycket fina krukor och blir alltid lika förälskad och såld när jag är på växtriket. Min absoluta favorit blommsterbutik, de har även så mycket annat fint i inredningsväg. Kan strosa länge där inne! Oops, sidospår igen! ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0