Adrians dag!

Klockan är tre och vi har redan hunnit med en massa skoj! Först åkte vi till tunabusland där Adrian lekte omkring i två timmar. Men jag tyckte det var en besvikelse om man ska jämföra med det i Västerås. Mycket bättre där enligt mig!

Efter det åkte vi och hämtade min bror för att äta lunch nere på stan. Blev att äta på ming(Kinamat) Adrian var så trött så han höll på att somna sittandes i sin stol. Min lilla sötnöt! Så han sov gott i min famn och när han vaknade fick han en klubba av personalen. Så klubb premiär idag och gissa om han är överlycklig just nu!

Nu ska vi göra lite nytta här hemma som att tvätta lita kläder. På tal om kläder, jag myser runt i Andreas tröja här hemma. Saknad!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0