Sista semesterdagen

Sista lediga semesterdagen och imorgon väntar jobbet. Men sen är jag ledig i helgen så det är skönt. Även om ledigheten inte blev som vi planerar då Adrian var sjuk. Men vi har haft massor med välbehövlig familjetid och vilat upp oss.

Idag avslutade vi ledigheten med att vi hämtade Adrian hos sin farmor. Så gick vi ut i det fina vädret och grillade korv. Riktigt mysigt men var nog lite väl kallt. Så hem för att mysa ner oss i soffan med varm filt och slö titta på tv. Adrian somnade och jag myste med att ha min lilla kärlek sovandes nära.

Mikaela kom över och vi åt smarrig chili con carne. Bra avslut på dagen. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska vi se på Sveriges mäster kock som vi missade igår. Hoppas ni haft en bra torsdag!

https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-2/322017/images/2012/pic_187483041.jpg" class="image">



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0