Gavin DeGraw = MAGI

Vet inte hur jag med ord ska kunna beskriva Gavin DeGraws uppträdande igår. Man måste vart där för att förstå hur bra och fantastisk musiker han är. Spontan, rolig, duktig och han får en så härlig kontakt med publiken. Pratar skojar och när bandet gick av seenen var han kvar och pratade, skojade och sjöng en skit dålig men rolig låt som han skrivit när han var ung och satt på sitt tråkiga skit jobb och slet. Som sagt man måste vart där för att förstå hur magiskt det var.

Idag känner jag mig nästan lite tom och ledsen då det är över... Låter skit konstigt men jag vill bara ha mer och mer. Får hoppas att han snart kommer tillbaka igen♥


Ett smakprov från spelningen igår. Hoppas att det kommer upp fler låtar på youtube snart så ska jag dela med mig.


Kommentarer
Nadja

Vad härligt att du tyckte det var så bra :) Kram

2012-02-02 @ 16:59:26
URL: http://[email protected]
Malin

Åh så kul att gå på nåt man verkligen älskar! Det blir en tomhet efteråt, men man får ladda om och se fram emot nästa tillfälle! :)



Stor kram!

2012-02-02 @ 23:24:09
URL: http://andthroughitall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0