En sån dag..

Idag har jag vart lite bitter. Bitter på det mesta, den där veckan i månaden kan vara en bra förklaring på min bitterhet. Men har i alla fall försökt njuta av dagen. Efter jobb och dagis åkte jag och Adrian till stadsparken för lite lek där. Men efter en timma var mina fötter isbitar och vi åkte hem. Sen har det inte hänt så mycket förutom alla vanliga måsten.

Imorgon är det fettisdagen och jag har inte hunnit baka några. Tråkigt, men blir nog att baka i helgen, så gott att göra egna och fylla med massor med mandelmassa. Mmmm..

Nu väntar jag på BB innan det sen är läggdags. Trött och ser fram emot en ny dag imorgon. Avslutar dagen med en bild från i fredags på Adrian när vi var ute och lekte i snön. Underbart väder den dagen. Nu vill jag ha vår!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0