Cupcake love!

Hej, har ni hadt det bra på alla ♥dag igår? Vår romantiska kväll bestod av middag i soffan och sen målning och slipning. Är det romantik eller vad? :-) Jag och Adrian var hemma hela dagen och bakade valentine´s cupcakes. Som vi sen åkte och delade ut till några nära och kära. En mysig och lugn dag.

 

Annars rusar dagarna förbi oss. Jobb, renovering, hemmasysslor och så klart så ska vi hinna med att njuta av dagarna med Adrian. Så det blir sena kvällar då vi försöker renovera så mycket som möjligt då. Men ikväll blir det ingen renovering för mig då jag jobbar kväll. Hoppas ni mår bra i varje fall!



Kommentarer
Leila

cupcakes ser riktigt goda ut.

2012-02-15 @ 15:16:15
Malin

Åh så gott det ser ut! :)

2012-02-15 @ 15:38:34
URL: http://andthroughitall.blogg.se/
Håkan

Tack så hemskt mycket för de goda cupcakesen!! Kramar

2012-02-16 @ 10:51:28
Sandra o Melwin

Vilka fina cupcakes! :)

Hur gick det för din pappa i melodifestivalen?

Jag undrar hur gammal Adrian var när ni tog bort ena sidan på spjälsängen?

Kram S

2012-02-16 @ 18:43:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0