I natten

Nattamaten! Sitter och matar Wilmer nu och han är så vaken på nätterna. Riktigt roligt, men han blir så trött av att äta så jag försöker att retas så mycket jag kan.

Det bar riktigt härligt igår att göra sig i ordning. Klä på sig något annat än just mammakläder. Har som en ny garderob igen!

Jag saknar absolut inte magen! Är en stor befrielse att graviditeten är över då denna var riktigt tuff. Foglossning, hormoner och trötthet. Att kunna sitta på golvet och leka med adrian igen är underbart. Och orken och humöret är tillbaka. Innan var jag till stor del less. Så heja Wilmer som tittade ut tidigare så jag kunde bli mitt vanliga glada jag!



Kommentarer
Malin

Du är så vacker vännen! Vore så mysigt att träffa er snart! Kramar

2012-12-04 @ 05:21:34
URL: http://ellskling.blogg.se
Nadja

Du är så vacker, man kan se hur lyckan lyser genom dina ögon <3

2012-12-04 @ 08:52:06
URL: http://sweetladysoul.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0