Hej i kvällen

Precis läst bok och sagt god natt till Adrian. Wilmer sover i liggdelen till vagnen här nere i vardagsrummet vid mig och Andreas är iväg hos en vän. Med andra ord gick första kvällen ensam med båda barnen riktigt smidigt. Det är så många första gången man ska gå igenom och visst är jag ibland lite nervös över hur det ska gå. Oftast helt i onödan och det får bli lite som det blir så här i början. Känns fortfarande så stort och lite märkligt att skriva båda barnen. Helt otroligt att jag har två små hjärtan♥
 
Kvällen kommer jag nu först spendera med Ernst på tv och sen blir det antagligen något avsnitt gossip girl. Mer orkar jag nog inte. Kvällstrött är bara förnamnet nu för tiden.
 
Imorgon väntas dagis för Adrian. Resten av familjen smiter då ner på stan för att köpa de sista julklapparna. Jag måste även få en tid till tandläkaren då jag hade oturen då en gammal lagning gick sönder igår. J*vla tråkigt och onödigt så här innan jul. Men bara att gilla läget men så jag hatar att gå till tandläkaren så ångesten sitter som en klump i magen. Fy för det! Jaja som sagt bara att gilla läget nu...
 
Nu ska jag ta upp minsa lilla hjärtat som vaknade precis!


Kommentarer
Anonym

hur länge ska du vara mammaledig?

Svar: Ska i alla fall vara hemma till sista augusti. Sen får vi se om jag blir hemma längre eller om Andreas kan vara pappaledig efter det.
Jacqueline

2012-12-17 @ 14:58:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0