En vecka

För en vecka sen låg jag nyförlöst på förlossningen med världens finaste Wilmer på bröstet. Nästan 40 minuter gammal och så älskad från första stund<3

Först nu börjar jag känna att jag börjat smälta allting som hänt. På ett vis kändes det nästan lite snopet att bli "fråntagen" sista graviditetsmånaden. Men samtidigt vilken lättnad. Sen är förlossningen en hel sak i sig att smälta. Vilken upplevelse! Allting gick så snabbt också och jag är så glad att jag inte haft några tankar om hur jag ville ha det och hur det skulle vara. Ville ta det som det kom och det känns skönt i efterhand att jag tänkte så. Hade aldrig förväntat mig att det skulle gå så snabbt som det gjorde. Och blir lika imponerad över vad kroppen klarar! Vi kvinnor är så jäkla starka!



Kommentarer
Kristin - Photography

Ja visst går det fort, tiden bara flyger iväg hade ni hunnit fått i ordning sllt till lillkillens hemkomst innan?

2012-12-06 @ 12:17:20
URL: http://mouzieephoto.blogg.se
Malin

Kroppen är fantastisk! Låter som att du fick en bra förlossning och positiv upplevelse?

Grattis till finaste lillkillen som blir en vecka! :)

Kram!

2012-12-06 @ 12:42:18
URL: http://ellskling.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0