Underbart att få njuta av tiden

Då ska jag strax åka till jobbet, fredag och kvällsjobb väntas. Inte den ultimata fredagen men ibland får man bara gilla läget.

Magen har vuxit en hel del den senaste veckan känns det som. Springer och kissar non stop då någon tycker om att ligga långt ner och trycka ner sig mot blåsan. ;) så otroligt mysig tid just nu och jag försöker njuta för fullt. Magen är lagom stor, bebis kommer inte åt revbenen att sparka mot och jag mår ganska bra just nu! Underbart att få njuta lite nu. Mitt hjärta är så fullt av kärlek också. Imorse när Adrian kröp upp hos mig så klappade han mig på magen och sa Hej bebis. Mitt hjärta smälter varje gång. Han är så nyfiken på bebis och det är så roligt att han är så intresserad och förväntansfull. Min stora fina pojke<3

Jag och magen idag i vecka 23(22+2).



Kommentarer
SandraoMelwin

Jätte fin! =)Undra om det blir en flicka eller pojke?! Skönt att det känns lite bättre i fogarna idag. Ha en trevlig helg!

2012-08-24 @ 20:04:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0