Härliga helg!

Då var denna helg snart slut och en ny vecka väntar. Sista veckan för Adrian på sin förskola innan han byter till den som ligger i området vi nu bor i. Det är med blandade känslor som vi byter förskola men tror att det är det bästa för Adrian i framtiden. Annars hade vi inte bytt. Nog om det nu.
 
Helgen har vart fullspäckad av nytta och nöjen. Lördagen spenderades i Västerås. Gjorde Erikslund, spanade barnvagnar och köpte garderober till babysrummet. Så nu är det hel färdigt för att bara inredas. Känns skönt. Sen har vi även ändrat oss gällande barnvagnsköp. När vi var och provade Emmaljunga nitro city kändes det inte alls så bra. Själva sitt och liggdelen är placerad så lågt och kändes inte rätt för oss. Istället har vi spanat in oss på en Emmaljunga city cross, jag var emot 4 fasta hjul men vagnen kändes riktigt lättkört trotts de 4 fasta hjulen. Finns även bra med utrymme för Adrian att stå på ståbrädan och det är barnen som är det viktigaste i barnvagnsköpet.
 
Dagen(söndag) var det min tur att ta sovmorgon. Men gick sådär när jag klockan 8 var tvungen att gå på toaletten och inser att en liten fågelunge lyckats ta sig in genom fönstret i hallen på övervåningen. Nyvaken och förskräkt ropade jag upp Adrian och Andreas som gått upp tidigare. Adrian var så klart överlycklig över att en pippi var inne och hälsade på oss. Men vi fick snart ut den livrädda lilla fågeln men där var min sovmorgon ett minne blott. ;-)
 
Efter lunchen hämtade pappa upp mig och Adrian och vi åkte till Järna. Där var det fotboll och självklart hejjade vi på IFK Eskilstuna som vann med 5-2. Adrian var så fin i sin IFK tröja och hejade självklart på morbror Filip. Var kul att även träffa min rara farfar som är hemma några dagar från Ungern. Kul att komma iväg på en liten tur, se på fotboll i solen med familjen.
 
 
Finaste Emma och Adrian♥
 
Finaste farfar vi tyvärr träffas allt för sällan nu när han köpt hus i Ungern och pappa.
 
Nu sover min prins och jag får njuta av söndagskvällen för mig själv här i soffan. Hoppas även du haft en underbar helg!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0