En ny dag

Idag känner jag mig som en ny människa. Som jag skrev tidigare så är det otroligt tungt när man tillslut erkänner för sig själv hur ont och dåligt man mår. Jag är otroligt dålig på det i varje fall. Pratade med MVC igår och där fick jag inte mycket hjälp. Ska avvakt till tisdag då jag har tid hos sjukgymnasten och sen ska jag snart till min BM var de råd jag fick. Har även ett foglossningsbälte som jag annvänder men tycker inte det ger mig någon effekt. Nog om det tråkiga nu.
 
Idag fick vi lite sovmorgon här hemma, strax innan 8 vaknade vi till. Otroligt skönt och så mysigt att vakna upp till en strålande dag och två av mina favoriter på varsin sida av mig. Adrian har fått en liten ovana genom att smyga in och lägga sig brevid mig varje natt. På ett vis är det otroligt mysigt men tycker det skulle vara bra om han ville sova hela natten i sin egen säng. Men han kanske behöver lite extra trygghet nu när det händer mycket omkring honom så som dagisbyte. Men har trivs på den nya förskolan och ser fram emot att åka dit så det känns skönt. Barnen där är otroligt rara och tar så fin hand om Adrian. Det känns kul att största delen av barnen bor i området här vid oss, så förhoppningsvis framtida vänner för Adrian.
 
Adrian är så förväntansfull idag då han och Andreas ska iväg och se på monster trucks ikväll. Tror de två kommer få otroligt roligt ikväll. Bra med lite far och son tid och göra något speciellt ihop. Imorgon sen ska han sova hos faster och Pontus och det ser han också fram emot. När han är där och håller dem sysslesatta så åker jag och Andreas till Lindköping och rår om varandra. Så idag tar jag det lungt så kroppen orkar med helgen!
 
Mina två favoriter ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0