Borta bra men hemma bäst.

Även om det är otroligt skönt att komma iväg och få vara bara jag och Andreas ibland så är det så otroligt skönt när man kommer hem igen. Vaknade upp på bästa vis imorse med Adrian sovandes vid min sida, han hade smugit in under natten. Så vi låg och såg på film i sängen innan det var dags att äta frukost och åka till dagis.
 
Efter en timme idag fick jag lämna honom, äntligen. Vi har lite olika syn på hur inskolningen ska gå till men vi försöker att bara gilla läget. Men nu var det på tiden att vi fick lämna honom, han är inte van med att vi annars är med på dagis om dagarna så dumt att vara med för mycket nu. Imorse sa han även att han skulle till dagis och att jag sen skulle åka och jobba. Så han är ju inställd på det, lite tokigt då när de bara vill dra ut på det. Men nu är han där och jag ska tillbaka vid 13.
 
Nu är även huset rent och jag ska äta lite lunch. Sen väntas kvällsjobb för mig och vi har så tur som har familj omkring oss som hjälper oss att få ihop vår pusselvardag. Eller inte bara vardagen utan som i helgen och låter oss få lite egen tid tillsammans. Ni är så värdefulla allihopa♥
 
 


Kommentarer
Malin

Verkar som att de inte börjat med den föräldra- aktiva inskolningen där, de är kvar i 90:talets inskolning :) Hoppas det går bra ändå. Kram

2012-08-20 @ 12:59:56
URL: http://ellskling.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0