Laddar inför en road tripp

Hur mår ni mina läsare? Jag har så fullt upp och tiden för att kasta ihop ett inlägg här är svårt att få till, eller snarare det prioriteras inte just nu.

Idag fyller min stora kärlek år. Så i eftermiddag blir det lite kalas och lika så på lördag.

Imorgon väntar stora äventyr. Bussresan till Ullared blev inställd. Så jag och Mikaela hoppas in i bilen och tar en road tripp genom Sverige ner. Ska faktiskt bli riktigt spännande och roligt. Men kommer nog vara ganska slut när vi sen kommer hem. Om vi hittar hem! ;) men har redan förvarnat jobbet att om jag inte dyker upp på jobbet på fredag så är vi antagligen på villovägar. ;)

Nej nu ska jag fortsätta jobba på. Hoppas ni mår bra!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0