Gårdagens skrattfest

Kvällen igår var helt fantastiskt kul och lyckad. Först middag hos Mikaela och Pontus där det bjöds på grillat. Sedan tog vi oss in till stan och lokomotivet där Filip och Fredrik bjöd på en lyckad show. Bjöds på en hel del massa skratt, underbart. Dom är så härligt flummiga. Showen gick även ut på att vi skulle få fram Eskilstunas nya slogan. Vår kära leggingsman van och vår nya slogan blev. Eskilstuna - We fight for our rights in tights!

Efter Filip och Fredrik gick vi vidare till åbryggan där vi myste i tältet med gott vin till bra musik spelat av pappa och gänget. Vi gick hem till Jasemin in sväng innan vi tog oss ner på stan igen. Efter lite strul med inträde och så blev det bara jag och Jasemin som gick till Le Grand. Dansade loss och hade det skit kul. Träffade även på en viss Filip Hammar och tackade för en bra show.

En kul kväll och den här gången kom jag med nattbussen hem och slapp ringa min kära mormor ;-)


Kvällen bjöd på många skratt


Pappa min innan spelningen


Jag och Filip Hammar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0