Ensam

God morgon. Jag ligger och drar mig i sängen i ett tomt hus. Fick sovmorgon och när jag vaknade hade killarna åkt iväg till dagis och jobb. Jag har plugg dag idag, ännu en uppsatts att lämna in den här veckan. Den här gången ska jag skriva om barn och då framför allt Adrians tankeutveckling de tre första åren. Intressant det också.

Annars är allting bra, Adrian är frisk och vi vuxna försöker bara hinna med. Imorgon är det en vecka kvar tills jag och Mikaela sitter på bussen till Ullared, jag längtar efter att få fylla de där gigantiska kundvagnarna! ;) Andreas är dock lite nervös, men vi håller på att förhandla här hemma ;)

Då vet ni vad jag ska roa mig med idag. Hoppas allting är bra med dig!



Kommentarer
Kristin - Photography

Du & ditt Ullared ;)

2012-04-04 @ 11:40:50
URL: http://mouzieephoto.blogg.se/
Malin

Jag är inte ett duuuuugg avis på att du ska dit! Inte aaaaaalls! ;)

2012-04-04 @ 13:49:32
URL: http://andthroughitall.blogg.se/
Anonym

Om vi ska ;) ska bli så jäkla kul!! Vi kommer sitta som två 7 åringar som ska åka på klassresa på vägen ner men jag antar att vi inte kommer vara lika etusiastiska på vägen hem? :P

2012-04-06 @ 06:35:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0