Hemma hos oss

Nu har jag tagit lite fler kort på vårat hem att dela med mig av. Men vi är långt från klara och det är bara nedervåningen som jag visar nu. Övervåningen är kaos och där ska vi även snart börja renovera. Så övervånigen väntar jag med att visa ;-)

Här är i alla fall hallen. Jag står i öppningen in till vardagsrummet och tar kortet. Till höger ligger köket och även trappen till övervåningen. Till vänster ser ni dörren till grovköket och på andra sidan byrån har vi badrummet.


Köket. Jag bara älskar vårat kök. Det är ljust, öppet och charmigt med de gamla inslagen.


köket








Del av vardagsrummet




Från vardagsrummet kommer man in i Adrians lekrum. Det är så skönt att vi kan ha ett lekrum på nedervåningen som är levnadsplanet. På övervåningen har vi alla sovrummen samlade.






Kommentarer
Emeli- Mamma till Nathalie

Åh va fint ni har det! Perfekt att ha lekrum nere, så gulligt att ha ett litet krypin till bordet och stolarna.

2011-09-17 @ 11:02:50
URL: http://emeliochnathalie.blogg.se/
Mrs Bernhardsson

Verkligen n super fint kök. Mycket yta :)

2011-09-26 @ 21:03:41
URL: http://mrsbernhardsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0