Kort med intensiv helg

Det är söndag och helgen börjar lida mot sitt slut. Det blev en korthelg för oss men härligt intensiv. Fick träffa många goa vänner under gårdagen även om det bara var för små snabbvisiter. Fick även långväga besök från Adrian och Miriam som gjorde oss sällskap på Torshälla marknad. Var trevligt och det fanns mycket fint och skoj att titta på. Mycket fina hantverk och sen har det även öppnat en liten delikatess affär här i Torshälla som jag tror är riktigt bra. Kan nog få ihop riktigt fina presentkorgar där kan jag tänka mig. På kvällen igår kom Mikaela och Pontus över. Vi grillade och sen blev det kortspel resten av kvällen. Trevligt som alltid.


Matlagning och ett glas vin hör ihop under helgen! ;-)


Min snygga grillmästare♥

Idag har jag jobbat en kort tur och när jag kom hem var det bara för Andreas att hoppa i bilen och åka till jobbet. En så rolig dag har vi. Jag och Adrian har passat på att vara ute och busa en bra stund, vilket tydligen killarna också hade på förmiddagen. Härligt med en massa frisk luft! Adrians favorit är att åka med sin motorcykel i alla vattenpölar. Vi tog även min cykel bort till en lekplats i närheten, men fick snabbt röra oss hem igen då det började regna. Så nu myser vi hemma resten av kvällen. Blir snart att börja med maten också, blir fisk för oss ikväll.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0