Regnet det bara öser ner

Ute öser regnet ner och vi har dörren ut till altanen öppen så här vi lite extra hur det smattrar mot taket. Riktigt mysigt. Eftersom jag inte fick se på svenska hollywoodfruar så fortsätter jag plugga teori. Behöver det i alla fall så lika bra kanske..

Idag var det en lugn dag med en till och från trotsig Adrian. Han har så mycket vilja ibland. Vi fick även besök av min farfar, Emerze och Filip.

Nu på kvällen innan idol åkte vi en sväng med bilen. Kände att jag ville köra lite motorväg, tycker det är så läskigt. Men bara att köra och köra.

Nej nu ska jag sluta att svamla och börja plugga lite teori igen..



Kommentarer
Malin

Jag håller med dig! Tänkte på det när jag gick dit idag, att vi ju gick tillsammans på de där träffarna :-) Saknar den tiden, denna gång är det inte lika roligt utan mammagruppen :-(



Stor kram!

2011-09-07 @ 21:07:48
URL: http://andthroughitall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0