Dagen

Idag har vi hunnit jobba, städa toaletterna, laga mat, leka och fika. Goa Mikaela tog med sig äppelpaj och vaniljvisp. Tack, var super gott och skönt att slippa kasta ihop någonting själv. Ibland har man nog att kasta ihop vardagen för att få den att fungera. :-) Men halva veckan har nu passerat och två arbetspass väntas innan vi kan fira in helgen.

Nu ska jag lägga mig i sängen och försöka att orka läsa lite. Höst tröttheten har smygit sig på mig och jag är rysligt trött för det mesta just nu. Så tråkigt men har alltid en period på hösten som jag känner så. Så nu ska jag försöka att ladda på med ny energi inför morgondagen. God Natt!



Kommentarer
Malin

Vi var ute och snurrade i ert kvarter idag, såg väldigt idylliskt ut :-)



Kram!

2011-09-28 @ 23:56:25
URL: http://andthroughitall.blogg.se/
Anonym

Så bra att det smakade, kul o få se er igen :) blir ju inte lika ofta längre.. får ta igen det nu när idolmyskvällarna kommer ;) lycka till med renoveringen imorn, jag tror nog att du har en liten timell i dig :P

2011-09-29 @ 21:38:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0