TGIF

Hej vänner! Här hemma var vi uppe i ottan och hunnit med en hel del nu på morgonen. Skönt på sitt vis även om jag gärna sovit lite längre ;) Idag har jag och Adrian många saker att se fram emot! Nu på förmiddagen ska vi till tuna park, har jag riktig tur kommer jag hem med en ny mobil. Annars får jag beställa, kan ni gissa vad det blir? ;-)

Efter lunch ska vi hem till min arbestkamrat och leka med hennes son, dit kommer även en till kollega och hennes dotter. Ska bli roligt och roligt för barnen att leka, eller det hoppas vi på i alla fall. :-)

Ikväll sen blir det en lite sen kräftsiva här hemma. Eller i alla fall ska vi moffa i kräftor tillsammans med Mikaela och Ponus, kanske även Martin. Så blir det så klart idol också.

En dag med goa vänner och familj, kan det bli annat en bra?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0