Mysig kväll

Myser i soffan på övervåningen och ser på bonde söker fru. Jag bara älskar vår lilla tv hörna här uppe, har även fått upp en hissgardin och lite annat. Dax att fota snart igen kanske. Älsklingen min kom nyss upp med en kopp thé, tänk att så lite kan göra så mycket ibland.

Annars rullar dagarna på som vanligt. Jobb, dagis, trots till och från, matlagning, lek och sen bara pusta ut i soffan när Adrians lagt sig. Nästa vecka har vi några dagar ledigt och då blir det Veronica Maggio i västerås och sen på fredagen idolkväll med härliga vänner. Så nu kan dagarna rulla på jobbar i alla fall hela helgen. Känns som jag bara jobbar helg...

Jag och mitt yrväder någon dag förra veckan. Du tar mycker energi men ger så mycket mer tillbaka♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0