Helgen

Då var helgen snart slut och en ny vecka väntar. Vi avslutar veckan med tända ljus och vem kan slå Filip och Fredrik på tv. Helgen har vart bra fast Andreas jobbat hela helgen, jag jobbade idag och Adrian sov hos morfar och Mia natten till idag. Så skoj han hade haft det!

I lördags innan Andreas började jobba åkte vi och matade hästarna vid en ridskola i närheten. Adrian älskar alla djur och hästar är väldigt spännande!



Efter hästarna matade vi änderna vid ån i Torshälla och efter det gick vi upp på Holmberget. Där har de gamla kanoner som Adrian tyckte var roliga att leka med. Bom bom!





Ikväll har vi ätit tacos, tacosöndagarna håller i sig. Jag avnjuter även den första julmusten. Jag ÄLSKAR jumust och är överlycklig att den äntligen är här. Inte bra för figuren bara ;-) Nu ska jag vara lite social med min kärlek.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0