Härlig början på höstlovet

Njuter nu av kvällsro i soffan efter en härlig dag. Började så klart dagen med soffmys innan vi gjorde oss i ordning. Hämtade sen upp min älskade lilla syster och min mormor och så åkte vi till parken zoo. Oj så skoj vi hade det och Adrian var överlycklig över att Emma följde med. Han ser så upp till henne och ska göra alls som Emma gör. Gobitar! Efter parken zoo åkte vi hem till oss för att äta lunch och se på film. Är det höstlov så är det :-)

När jag lämnat av mormor och Emma såg jag på facebook att Malin och Moa bakat chokladbollar. Så jag och Adrian var inte sena på att bjuda över oss på fika ;) Så efter lite fika och lek med barnen så mötte vi upp Andreas för att byta bil och barn. Så kunde jag åka och handla i lugn och ro.

Imorgon ska Adrian sova hos sin morfar och Andreas och jag får lite tid för att rå om varandra. Efter lunch hoppar vi på tåget till Västerås för lite shopping. Sen möter vi upp Andreas arbetskollega och hans tjej då vi ska äta middag och sen ska vi se på Veronica Maggio. Så det ska bli riktigt skoj! Härligt med lite tid tillsammans för att bara njuta och inte dona med hus mm. Alltid har man något att göra här hemma.



Kommentarer
Nadja

Låter som en perfekt dag och jag hoppas att ni får det SUPERmys i västerås :D Kram

2011-11-03 @ 08:16:21
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0