Snart är fredagen här

Då var det kväll och fredagen närmar sig. Jag längtar efter en ledig helg men Andreas jobbar så det är lite små tråkigt. Men jag och Adrian får roa oss så gott vi kan.

Den här dagen har flygit förbi men har haft turen att träffa Frida, Lovisa och Nadja en snabbis. Sen har vi ätit falukorv och stuvade makaroner, en riktig favorit här hemma. Nu är mitt stora hjärta hemma och vi ser på criminal minds. Fy, tycker inte om det programmet. Så läskigt tycker jag. Men som tur är har jag min älskling att krama om inatt♥



Delar med mig av en bild från i fredags på mig och fina Jasemin♥


Kommentarer
Nadja

Så glad över att se dig/er idag..tråkigt dock att de blev så kort för nu saknar jag er ännu mer!

2011-05-05 @ 21:58:47
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0