Ser fram emot morgondagen

Nu laddar jag i soffan inför eurovision kvalet, Saade måste ju bara gå vidare ikväll!

Dagen har flygit förbi och jag som är bortskämd att sluta 14 slutade så sent som 16! Så eftermiddagen fölg fram. Efter middagen åkte vi ut och övningskörde, det var så länge sen sist. Vi har saknat backspegel då man tydligen inte får ha någonting lämnat ifred! Men nu är en ny köpt (800:- fattigare!!!) och jag kan köra igen. Jag backade dels bakom ett hörn och det gick riktigt bra! Så stolt, jag som annars har så svårt att placera bilen när jag backar.


 Ser fram emot morgondagen då vi ska leka med vännerna Malin och Moa, Nadja och Angelina. Ska bli så roligt att ses igen, lite som old times. Var riktigt länge sen vi träffades för lek allihopa. Så man kan längta tillbaka till tiden som mammaledig då jag hade lyxen att få lära känna Malin och Nadja och barnen så klart.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0