Koutsläpp

Då var det söndag och helgen är snart slut. Vi har haft en underbar helg tillsammans och haft massor av familjemys. Har blivit allt för lite av den varan den senaste tiden då jag och Andreas jobbat om varandra en hel del. Men ju mer får man ta vara på tiden och helgerna tillsammans.

Lördagen började med morgonmys i sängen framför film. Sen gick vi upp och åt frukost tillsammans. Efter det fick Adrian vara en sväng hos faster Mikaela och Pontus. Vi smet ner på stan för att köpa födelsedagspresenter till Adrian. Han fyller 2 år på onsdag!!

När vi hämtade honom åkte vi ut till Barva där det skulle vara koutsläpp. Var riktigt trevligt och Ekängen hade ordnat allting och bjöd på potatissallad, smörgås med rostbiff, korv med bröd, tårta, kaffe och dricka. Adrian var överlycklig och fick titta och klappa på hästar, lam och kossor så klart! Var riktigt härligt att komma ut på landet och det var så vackert med allt som blommar nu. Var även härligt att se de lyckliga kossorna som fick premiär springa i hagen. Lycka!




Det luktade dock inte så gott hos kossorna!





Det var bara en liten del från vår helg. Vi har premiär grillat på balkongen, plaskat i vattenpölar och så klart tittat på eurovision. Jag har även jobbat några timmar idag.

Nu väntar vi in en ny vecka. Jag har en stor klump i magen inför morgondagen. Så nervöst! Men jag kan inte riktigt berätta mer nu, lovar att ni kommer få veta! Trevlig kväll och avslut på veckan nu!



Kommentarer
Malin

Ååhh, så spännande... Nu är jag nyfiken!!! :-)

2011-05-16 @ 09:35:21
URL: http://andthroughitall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0