Hemsk dag

Idag har inte vart någon bra dag. Har haft så otroligt ont i huvudet nästan hela dagen och det sitter i nu också. Alvedon fungerar inte mot det onda.. Sen har jag även ont i nacken och tror det kan hänga ihop. Kanske måste besöka naprapaten snart igen..

Sen har mitt humör inte vart att leka med här hemma. Så irriterad och ont i huvudet slutade med att jag och Andreas började bråka om en massa onödiga saker. Men nu är vi harmoniska mot varandra igen här hemma. :P

Men vi gjorde ett försök av att njuta av dagen. Blev att köpa med oss glass och åka till rothoffsparken. Där gottade vi glass i solen och Adrian fick leka omkring. Var mysigt. Sen tog jag mitt dåliga humör och onda huvud och solade. Det gav mig i alla fall lite energi.

Nu har jag bäddat ner mig i sängen och ser på lite matlagningsprogram. Får se hur länge jag orkar hålla mig vaken. Men jag hoppas i alla fall att jag vaknar upp till en mycket bättre morgondag!


Så här vill jag känna mig imorgon♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0