En massa små äventyr för en liten människa

Då var kvällen här och jag har precis lagt Adrian. Han kommer nog sova gott efter den här dagen som bjudit på en hel del äventyr. Började dagen med en tur till tuna park och så åt vi lunch på max. Sedan åkte vi och tittade på kortegen där Adrians farfar och Nina var bland de 500 motorcyklarna som åkte. Riktigt roligt att se och Adrian var helt lyrisk och vinkade glatt till alla.




Sedan åkte vi ut till slagsta och tog en promenad så Adrian fick sova. Passade även på att äta årets första slagstaglass, mums! Sedan var det även husvisning där ute. Vi föll för huset som väntat men vågar inte hoppas på någonting då det antagligen kommer dra iväg över vår budget. Men vi ska nog göra ett försök i alla fall och se hur långt det når. Är en visning till på måndag som vi tänkte gå på.

Efter visningen åkte vi ut till vilsta där vi tittade och klappade på hästarna.


Andreas började sen jobbet vid tre så jag och Adrian såg på en film här hemma. Bilar som vanligt, vet inte hur många gånger vi tittat på den nu men mysig är det tycker jag. Efter filmen tog vi en promenad för att handla hem lite smått och gott. Efter promenade tjatade Adrian om Emma, så vi tog oss en spontan cykeltur ut till mamma. Tur nog var de alla hemma så vi blev bjudna på mat och kladdkaka. Vi kom hem strax innan 20 och då blev det vällingmys och nu som sagt sover lilleman. Jag ser lite på handbollen, men guif har inte turen(eller nerverna) på sin sida ikväll.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0