Åskväder

God morgon!

Hoppas på en bättre dag fast det är gråmulet ute och jag vaknade inatt av åska. Men det var bara mysigt att ligga och lyssna på. Jag har fortfarande ont i nacke och huvud men det känns lite bättre idag. Bara hoppas att det ger med sig snart!

Jag slapp helt plötsigt lämna Adrian på dagis idag. Andreas hade redan åkt iväg till jobbet när vi började klä på oss. Jag började sen leta efter hjälmen som inte fanns hemma! Ringer Andreas som då kom på att han glömt den på dagis igår. Suck tänkte jag, men han vände om och lämnade honom då. Skönt för mig som ni fick lite extra tid här hemma. Men nu måste jag i alla fall börja röra på mig.

Ha en bra dag! KRAM



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0