Underbara torsdag

Vilken fantastisk torsdag vi haft oss! Åkte till busborgen där det minst sagt har busats. Oj så kul Adrian har haft det och det gör mig så lycklig långt in i hjärtat att se honom så. Han har klättrat, lekt med bollarna åkt rutschkana och en massa annat skoj.

Efter busborgen åkte vi till burger king och åt. Varför är det godare i Västerås? Jaja, gott var det i alla fall och Adrian åt med god aptit. Han fick sallad och chicken nuggets som var riktigt populärt. Efter maten var Adrian riktigt trött och vi åkte till mediamarkt, nisses och affärerna där omkring så fick Adrian sova i vagnen.

När vi kom hem var det bara för mig att packa väskan och åka till gymmet. Blev att träna och motivationen kom tillbaka. Körde 20 min på cykel, några olika rygg och axelträningar på maskiner och sen 20 min på crosstrainer. Klart godkänt tycker jag. Nästa vecka blir det att prova på nogot pass istället.


Bjuder på två bilder från busborgen! :)

Känner mig glad i hela kroppen efter den här dagen. Riktig energikick att få umgås med familjen och göra något skoj för Adrian. Att se honom lycklig är det bästa i världen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0