Ullared i bilder

Jag hade en riktig kanon dag i Ullared igår. Vilket ställe, varför har jag inte hittat dit tidigare? Har kommit hem med en hel del gobitar tycker jag. Jag höll även shoppingtaket så Andreas var lycklig han med. Blev endel kläder till mig och Adrian, leksaker, heminredning, sängkläder, väskor, studenten saker(min bror tar studenten!), kalassaker och jag vet inte allt. Ni kommer få se några gobitar under dagen :) Nu bjuder jag på några gobitar från igår!


Nu jäklar!


Mat och fika hann vi konstigt nog med..





Team Morgan of course!

Hade även äran att träffa Morgan, haha.

Det var några från resans alla gobitar. I höst kommer jag tillbaka, det vill jag nog lova! Vem är på? ;-)


Kommentarer
Nadja

JAG ÄR PÅ!!!!! Fan du får inte dissa mig.. ;-)



Visst kan vi köra tacos, ska jag komma över till halv åtta? Så hinner jag umgås med familjen..eller ja..försöka umgås med familjen. Igår låg jag i sängen från 17-06,30 imorse ;-/

2011-03-18 @ 08:12:43
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Lena

KLart vi gör om resan då puss puss lena

2011-03-18 @ 11:38:53
Malin

Gahh, jag är med i höst!! :-)



Låter ju superkul.. Kan bara tänka mig babyavdelningen!



Kram

2011-03-18 @ 14:46:59
URL: http://andthroughitall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0