TGIF

God morgon!

Jag och Andreas hade oss en ritig myskväll igår. Med god mat som bestod av fläskfilé, bakpotatis och såstekte jag på champinjoner och körsbärstomater till det. Riktigt gott var det!

Nu myser vi morgonen här hemma hela familjen. Andreas är "ledig" idag. Han måste skriva ihop en uppsatts, men pappa kommer hit och roar mig och Adrian en stund under dagen. Sen har jag även bokat tvättstugan så man kan tvätta undan sängkläderna. Hatar att tvätta sängkläder här hemma nu när man har en så bra tvättstuga. Slippa da det hängandes överallt. Sen funderar jag på en tur till djurgården också.Ikväll ska vi hem till Adrians farmor och bonus farfar där det ska bjudas på mat. Så det blir nog bra fredag det här!

Vad gör ni för att njuta lite extra av att det är fredag?


Så här glad blir Adrian av att det är fredag! ;-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0