Inget att oroasig för

God morgon!

Solen är påväg upp och jag är strax påväg till jobbet. Brevet igår oroade jag mig för i onödan. Det var från försvaret och jag vet helt säker på att de ville att Andreas skulle på utlandtjänst. Men de hade bara förflyttat hans tjänst eller hur man ska säga.

Men fick värsta flashback från när han fick förfrågan om att åka till Afganistan. Fy så jag grät tills han besämnde sig för att stanna hemma. Tack och lov för det. Tror inte att han skulle välja att åka nu heller men tycker ändå inte om känslan av att bara tänka på det. Så som sagt oroade mig i onödan :-)

Mina älskade ligger och sover, de är lediga idag. Mysigt för dem. Jag jobbar till 16 så kommer nog hinna att sakna ihjäl mig på jobbet efter dem!


Kommentarer
Nadja

Hoppas du får en bra dag på jobbet gumman.

2011-03-30 @ 11:27:42
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Malin

Så skönt att det inte var något "värre" än så! Förstår verkligen att du blev orolig! Kram

2011-03-31 @ 20:08:12
URL: http://andthroughitall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0