Badhuset eller busborgen och balanze idag då

Torsdag morgon och solen börjar titta fram efter en natts snöande. Blä! Idag är vi lediga hela familjen, Andreasska bara göra sklart sitt sista skolarbete. Fy bubblan så skönt det ska bli när han är klar med skolan(en vecka kvar!!) och kan vara ledig när han är ledig. Men han trodde inte att det skulle ta mer än en timma idag. Så när han är klart tänkte vi ta oss till badhuset eller till busborgen. Vi har inte riktigt bestämt oss. 

Sen i eftermiddag ska jag iväg och premiär träna på BalanZe. Ska bli kul men just nu känner jag mig lite opepp. Men ska bygga på det under dagen, jag lovar!


Kommentarer
Nadja

Inte vara opepp!! Då får du ringa mig så peppar jag dig, jag är peppfantastisk ;-)

2011-03-10 @ 10:08:47
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0