Studenten 2011-06-11

Förbered er på ett bildregn!


Jag och min stiliga lilla prins♥


Många grattis kramar till den stiliga studenten.


Familjen


Mest röj var det så klart så SMID flaket! Vet inte hur mycket champange jag fick på mig när jag stod och fotade vid deras flak. haha


Filip kom tillbaka lite smårund under fötterna och blödde lite här och var på händerna. Inte visste han vad han gjort och rösten var hes. Men lyckan var total! Precis så som det ska vara.


Vänner och familj + den andra duktiga studenten som gjorde oss sällskap.


En gyklare kom och roade oss, min tokiga mamma som ordnat. Men duktig och rolig var han.




Jag och min kärlek


Jag med min stiliga bror


Jag, Filip och pappa




Grattis ännu en gång till studenten.

Var en underbar dag och kväll tillsammans med vänner och familj♥



Kommentarer
Malin

Vilken stilig liten kille i slips!! :-)

2011-06-15 @ 22:23:05
URL: http://andthroughitall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0